-3 KILO

När jag hade gått ner 3 kilo ringde jag plastikkirurgin och berättade det. Jag behövde inte komma tillbaka på ett besök för att "bevisa" att jag hade gått ner 3 kilo, hon sa att om jag skulle komma dit på operationsdagen och väga ett gram för mycket så skulle de skicka hem mig. Så jag fick ju skylla mig själv om jag skulle komma dit och väga för mycket. Så hon bokade in mig på en operationstid direkt. Den 29 november skulle jag opereras. Men bara en dag senare ringde hon och frågade om jag kunde göra bröstförminskningen den 15 november istället, då de fått ett återbud. Jag sa självklart ja. Från det att jag ringde till operationsdagen var det ca 3 veckor. Det gick mycket snabbare att få en tid än vad jag trodde, då man hört om folk som fått väntat i flera månader.


Nu var jag bara livrädd att gå upp i vikt och missa operationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0