Min bröstförminskning

Det första jag gjorde när jag började fundera på en bröstförminskning var att googla på "bröstförminskning". Jag hittade inte speciellt mycket information som inte var skrivet av olika kliniker.
Jag ville läsa något som privatpersoner skrivit. Hur det gick till och hur deras tankar var runt det hela.


Därför har jag startat denna blogg, för att ge andra möjligheten att läsa om hur en bröstförminskning går till, från start till slut. I denna blogg skriver jag om min bröstförminskning som jag fick betald via landstinget. Jag skriver hur min resa gick från första läkarbesöket till nutid, efter operationen. Jag berättar om mina egna tankar och även ren fakta om hur jag fick min bröstförminskning och vägen därefter. Jag har valt att vara helt anonym, det på grund av bilder som publiceras i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0