41 veckor efter operationen

Tiden går. Som ni kanske märkt är det inte direkt någon uppdatering på denna blogg och det kommer heller inte bli så mycket av det. Det sker inte så stora förändringar nu när det gäller brösten. Jag kommer fortsätta att lägga in lite bilder då och då. Nästa bild, om det inte händer något speciellt, blir nog när det gått ett år.

Jag har börjat få tillbaka lite mer av känseln och det är härligt :) Fortfarande som en bortdomnad känsla från bröstvårtan och nedåt, men det gör inget. För jag är så OTROLIGT nöjd! Jag tycker att jag har världens snyggaste bröst! Ärren har tonat ut väldigt bra. Men dom stör mig inte det minsta.

Jag är så jäkla glad att jag gjorde detta. I sommar har jag haft sjukt snygga bikinisar, sjukt snygga klänningar och det bästa är att allt det har suttit sjukt bra! Jag började nästan gråta när jag satte på mig en bikini, som var snygg och satt helt perfekt. Ni är några som kommenterar och det blir jag glad över. Det betyder att bloggen har hjälpt några, och det var syftet med denna blogg. Och jag hoppas den kommer hjälpa fler!

Näe, men dags för lite bilder då kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK SÅ MYCKET FÖR INSPIRATIONEN!!! Imorgon ringer jag doktorn med en gång!

2012-09-03 @ 20:09:45
Postat av: Annabia

Tack för denna blogg
Känns som jag kommer klara mig igenom en operation på torsdag!!

2012-10-08 @ 14:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0